Reklamációk és visszaküldések
Reklamáció és a termékek visszaküldése az ügyfél által
Nekünk számít, hogy vevőink maximális elégedettek legyenek. Bár ritkán, de előfordul, hogy a Vevő nem elégedett a termékkel, vagy a termék nem felelt meg a megadott paramétereknek. Ezért készítettünk egy egyszerű módszert a termék reklamációjára vagy visszaküldésére.
A szokásos eljárás a következő:
Termékvisszaküldés (14 napon belül)
Kérjük, töltse ki ezt a reklamációs űrlapot. A vásárló visszaküldi az árut a központi raktár címére, a számla és az elállási dokumentum másolatával együtt, a vásárlónak meg kell adnia a bankszámlaszámot, ahová a pénzt vissza kell fizetni. A sikeres visszaküldés érdekében ajánljuk a postai feladást.
A központi raktár címe:
Reklamáció
Kérjük, töltse ki ezt a reklamációs űrlapot. Ezekben az esetekben megpróbálunk a problémától függően egyéni megközelítést alkalmazni. Általában megpróbálunk elsősorban elintézni a termék javítását vagy cseréjét. Az ügyfél elküldi az árut arra a címre, ahová az árut küldeni kell. Ha a csere vagy javítás nem lehetséges, az ügyfél ismét elküldi az árut a központi raktár címére, majd a bankszámlájára visszatérítik a termék árát. A sikeres visszaküldés érdekében ajánljuk a postai feladást.
Központi raktár címe:
*Mindkét esetben arra kérjük az ügyfeleket, hogy csatoljanak egy kísérőlevelet az azonosító adatokkal, a rendelésszámmal, a számlaszámmal vagy a számla másolatával, hogy azonosítani tudjuk a megrendelését.
Nyitvatartás: Hétfőtől péntekig (8:00-16:00)
A visszaküldéssel és visszatérítéssel kapcsolatos további információkért kérjük, tekintse meg általános szerződési feltételeinket.
Ha bármilyen kérdése van, kérjük, forduljon hozzánk a info@deminas.hu e-mail címen vagy a +36 307 225 340 számú telefonszámon.